1. Ostutingimused

1.1.  Tingimused reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad DES Studio OÜ (reg.nr. 12454214) ning Design Studio e-poes (www.designstudio.ee) ostu sooritavate klientide vahel.
1.2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnad ja transport

2.1. Design Studio e-poes olevad hinnad on eurodes ning kehtivad ostu sooritamise hetkel. DES Studio OÜ’l on õigus hindasid muuta juhul kui see osutub vajalikuks.
2.2. Toodete hinnale lisandub kullerteenuse või pakiautomaadi kulu. Juhul kui soovitakse kasutada mõnda teist transpordiviisi palume saata vastava sisuga e-mail: info@designstudio.ee
2.3. Toodete transpordiks kasutame Omniva (AS Eesti Post) pakiautomaadi- ja kullerteenuseid ning Itella Smartposti pakiautomaadi teenust.
2.4. Tellimuse täitmise tarneaeg sõltub tootest, täpsema informatsiooni saamiseks palume teha vastav päring e-mailie info@designstudio.ee. Toodete tarneaeg on maksimaalselt 2 nädalat, mööbli tarneaeg maksimaalselt 4 nädalat.
2.5. Tellimustele alates 100 eurost kehtib tasuta transport.
2.6. Tellimuse eest tasumine toimub Maksekeskuse vahendusel.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Vali sobivad tooted, lisa ostukorvi ning asu tellimust vormistama. Tellimuse saad vormistada nii kliendiks registreerides kui ka ilma registreerimata. Tellimuse eest saab tasuda läbi pangalingi. Kui soovid tasuda mõnel muul viisil palun võta meiega ühendust ning leiame sobiva lahenduse.
3.2. Tellimuse sooritamisega kinnitab klient, et on tutvunud Design Studio e-poe ostutingimustega.
3.3. Tooted kuuluvad DES Studio OÜ’le kuni arve täieliku laekumiseni DES Studio OÜ arveldusarvele.
3.4. Tellimuse kinnituse koopia saadetakse kliendi poolt ostu sooritamisel sisestatud e-mailile.
3.5. DES Studio OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed Maksekeskus AS-le.

4. Toote ümbervahetamine ja ostust taganemine

4.1. Kauba kättesaamisel kohustub Klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
4.2. Juhul, kui Klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup, peab ta sellest koheselt teavitama kirjalikult e-mailile: info@designstudio.ee
4.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.
4.4. Kliendil on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul, tingimusel, et toode on kasutamata ning originaalpakendis. Tagastamisega seotud otsesed kulud katab Klient.

5. Projekti ja hulgimüük

5.1. DES Studio OÜ tegeleb ka toodete hulgi- ja projekti müügiga. Täpsema info saamiseks palume saata infopäring koos ligikaudsete kogustega aadressile info@designstudio.ee

6. Probleemid toodetega

6.1. Design Studio e-poest ostetud toodetele laienevad kõik Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest tulenevad õigused. Juhul kui soovite toote mittesobivuse tõttu vahetada või tagastada peab toode olema kasutamata ning originaalpakendis, toote mittesobivuse korral kannab toode tagastamise transpordi kulud klient. Mittesobiva või probleemse kauba puhul võtke meiega ühendust.